Google AdWords I: campanyes per promocionar la nostra empresa (1a sessió)

Part I: Campanyes d’AdWords a la xarxa de cerca

 

Hi ha qui pensa que Google AdWords és una eina publicitària dissenyada només per als qui venen productes d’alt consum. En canvi, és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
IMPORTANT! Aquesta formació consta de dues sessions independents (AdWords I i AdWords II). Si estàs interessat a assistir a totes les sessions d’Adwords, assegura’t de fer la inscripció a ambdues activitats.
METODOLOGIA

 

Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics i interacció amb les persones assistents.

Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

 

CONTINGUTS – Part I: Campanyes d’AdWords a la xarxa de cerca 

 

Introducció a Google AdWords

 

Què podem fer les empreses culturals amb Google AdWords?

Tipus de campanyes i terminologia bàsica.

 

Les campanyes a la xarxa de cerca

 

1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya

El concepte de la subhasta de paraules clau.

La investigació i la segmentació del mercat i la definició dels objectius i les estratègies.L’estratègia d’anàlisi de paraules clau i determinació de les concordances.

 

2. Creació d’una campanya

L’estructura de les campanyes.

La configuració de campanyes.

La segmentació de clients potencials per ubicació i idiomes.

Les extensions dels anuncis.

La creació d’un anunci de text amb efectivitat.

La introducció de les paraules clau.

L’establiment de preus, la revisió i el registre.

 

3. Administració d’una campanya

L’estructura d’un compte d’AdWords.

L’edició de qualsevol configuració.

Les opcions de pagament i facturació.

 

4. Optimització d’una campanya

El principi de rellevància.

De l’AdRank al Quality Score.

Altres eines d’optimització.

 

5. Control i seguiment

Creació i gestió d’informes.

Seguiment de conversions.

Integració a Google Analytics.

 

6. Ajuda i recursos addicionals

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Un cop tramitat el pagament, no es retornarà l’import en cap cas.

 

Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.

 

*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.

 

L’aforament és limitat.

 

REQUISITS 

 

Disposar d’un compte de Google.

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.

 

HORARI

24-01-2018. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.

 

INSCRIPCIONS AQUÍ

 

FORMADOR

 

Víctor de Francisco @victordf

Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té  un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de  Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting     internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre  els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat  de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior  de Comerç  Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment  és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de  l’ESCI-UPF i  del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una  empresa de consultoria estratègica a internet.

 

Proper taller I2

Google Adwords II (26.01.2018)

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *


La Mostra d'Igualada

Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK