Notícies

El web 3.0. La internet mòbil

Màrqueting per a dispositius mòbils

 
OBJECTIUS
Capacitar a l’alumne perquè entengui el funcionament del mobile marketig i sigui capaç de calibrar la maduresa de la seva empresa per començar a treballar amb aquesta nova tècnica.
 

METODOLOGIA
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en la comunicació de les seves empreses.
Taller adreçat a professionals de les empreses i entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
Atenció: per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació. 
Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

CONTINGUTS

  1. 1. Com s’està desenvolupant el màrqueting per dispositius mòbils. Analitzarem l’estat actual de la implantació d’aquest tipus de tecnologia i la seva evolució.
  2. 2.Quins tipus d’aplicacions hi ha al mercat?  Veurem diferents nivells d’integració amb el nostre lloc Web.
  3. 3. Com podem controlar el màrqueting mòbil des de la nostra analítica Web? Explicarem les noves funcionalitats de Google Analytics pel control dels usuaris que naveguen pel nostre lloc Web des de dispositius mòbils.
  4. 4. Com adaptar un lloc web per a que es vegi correctament en un dispositiu mòbil? Veurem els diferents tipus d’adaptació i els diferents costos que poden tenir.
  5. 5. Com funciona la publicitat als dispositius mòbils? A través de quines xarxes podem contractar aquest tipus de publicitat i quan és convenient fer-ho.
  6. 6. La connexió entre el mòbil i el carrer.  Veurem què són, com funcionen i com podem crear codis bidimensionals (QR i Datamatrix) per facilitar informació o per connectar elements del carrer amb el nostre lloc Web.
  7. 7. La realitat augmentada. Què és, com funciona i com la podríem aplicar. Veurem també com estàn evolucionant els dispositius mòbils.

 
 
 

 
FORMADORA

 Montserrat Peñarroya   @montsepenarroya
 Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que  pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha  estat  CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades  amb Internet.  És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i    Postgraus de diverses  universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària  de Turisme i Hosteleria),  UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix    classes a la Universitat  Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La  Cambra de Comerç de  Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de  Turisme, entre altres.

HORARI

14-07-2017. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa

OBSERVACIONS

Aquest taller forma part de l’itinerari 2 (I2) de Màrqueting i promoció a Internet

INSCRIPCIONS AQUÍ

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a