NOVETAT! En aquesta sessió comptarem amb la col·laboració d’una persona de The Orchard, que explicarà des de l’experiència els coneixements necessaris a l’hora de donar d’alta un artista a Spotify for artists, gestionar la publicitat, els drets, etc.

 

Spotify no és tan sols una aplicació per reproduir música. És també una eina de primer ordre per crear continguts audiovisuals que ajudin a construir una imatge de marca a internet. Cada vegada hi ha més empreses (no necessàriament ràdios, televisions o discogràfiques) que hi aposten per connectar amb perfils d’usuaris concrets. A més, Spotify proporciona continguts frescos i de qualitat per difondre a xarxes socials, fomentar l’engagement i arribar a més públic.

 

Els continguts audiovisuals són un recurs imprescindible en l’estratègia de comunicació a internet d’empreses i particulars. Especialment a xarxes socials, on emetre continguts únicament textuals és sinònim de passar desapercebut. Generar continguts multimèdia, però, pot ser un problema. Una de les solucions és Spotify, una aplicació senzilla que, si se’n coneixen les principals claus d’ús, pot contribuir eficaçment a arribar a més públic, a construir una imatge de marca o de producte, a fomentar l’engagement i a garantir continguts de qualitat.

 

OBJECTIUS

A la sessió aprendrem a fer servir aquest recurs tan ric i ple de possibilitats per a xarxes. També veurem exemples d’èxit d’empreses de diversos sectors.

 

METODOLOGIA
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en la comunicació de les seves empreses.
Taller adreçat a professionals de les empreses i entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
Atenció: per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació. 

Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

CONTINGUT

 

  1. 1. Spotify, una xarxa social diferent
  2. 2. Com ens pot ajudar Spotify en la nostra comunicació corporativa?
  • Xarxes socials i publicació multimèdia periòdica.
  • Engagement i identificació a través de la música.
  • Llistes per a tots els sectors d’activitat.
  • Casos d’èxit en generació de marca, en accions puntuals i en creació de noves experiències interactives.

 

  1. 3. Perfils d’usuari individuals i d’empresa / gratuïts i premium. Modalitats, diferències i avantatges.
  2. 4. Descobriment: llistes suggerides i subscripció (follow) a llistes i a usuaris.
  3. 5. Elaborem llistes individuals i col·laboratives. Pujar la nostra pròpia música al compte.
  4. 6. Difusió en altres xarxes socials i a la nostra web.

 

HORARI

09-05-2018. 09:00h-13:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS AQUÍ

FORMADOR

 

 

 

 

Jaume Pla @jaume_pla

Periodista digital especialitzat en internet i noves tecnologies. Les seves activitats giren entorn de la creació i la coordinació de continguts, tant en xarxes socials com en mitjans en línia. Ha creat, gestionat, coordinat i mantingut noves aplicacions, serveis i continguts de diversa mena, tots relacionats amb el món de la xarxa. També ha treballat a laMalla.cat i en el desenvolupament de projectes als Serveis Interactius de TV3 i Catalunya Ràdio. Ha tractat diversos àmbits: blogs, estratègia de presència a les xarxes socials, comunicació externa —notes de premsa—, SEO, ginys (widgets) i la conceptualització de nous portals. Cal destacar-ne també l’activitat docent a institucions com la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) o Barcelona Activa.