LinkedIn s’ha posicionat com la major xarxa mundial de professionals en línia amb més de 500 milions d’usuaris.

 

Moltes empreses culturals ja estan presents en aquesta gran xarxa, però l’estan aprofitant al màxim? Com podem arribar a nous partners, aprendre d’altres professionals en d’altres països i aconseguir nous clients potencials? En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional.

 

METODOLOGIA 

 

Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas i aplicacions pràctiques reals.

 

CONTINGUT

 

1. Introducció a LinkedIn

 

– Per què LinkedIn? Fets i xifres.
– Fonaments de la llei dels 6 graus i el networking.
– Altres xarxes professionals B2B i la seva influència per països.
– Establir els objectius; Què pot fer una empresa cultural amb LinkedIn?

 

2. Configuració i optimització de LinkedIn

 

– Creació del perfil com a pedra angular d’activitat, d’acord amb els objectius.
– Configuració del perfil al 100%. Privacitat i configuració.
– Creació i optimització de la pàgina d’empresa.

 

3. Acció a LinkedIn per a l’empresa

 

– Estratègies de creixement i aprofitament d’una xarxa eficaç a nivell internacional.
– Ús de les eines de per a les empreses; actualitzacions, publicacions, segmentació.
– Ús dels grups de LinkedIn, maximitzar el benefici.
– Els usos i beneficis dels serveis com Profinder i Slideshare.
– LinkedIn Ads: Com fer campanyes a LinkedIn?. Configuració, acció i control.
– Els comptes Premium, característiques i usos.

 

REQUISITS 

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d’alimentació.

 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l’import en cap cas.

 

Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

REQUISITS 

 

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d’alimentació.

 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

 

HORARI

16-05-2018. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS AQUÍ

 

FORMADOR

 

Víctor de Francisco @victordf

Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té  un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de  Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting     internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre  els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat  de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior  de Comerç  Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment  és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de  l’ESCI-UPF i  del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una  empresa de consultoria estratègica a internet.