Notícies

Curs SDE: Analítica web: nivell bàsic

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra empresa

 
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
 
IMPORTANT! Aquesta formació consta de dues sessions independents que es poden fer per separat.
 
METODOLOGIA
 
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics, i la interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
 

OBJECTIUS

 
En aquest seminari s’explicarà en funcionament general de Google Analytics, des de la configuració inicial, fins a entendre i aprendre les mètriques més importants.
 
CONTINGUTS 
 
1. Configuració inicial. Punts necessaris del funcionament tècnic d’Analytics al nostre web. Alta, inserció del codi, definició, organització i configuració de les propietats i les vistes.
 
2. Configuració d’objectius i conversions. Com definir objectius clars, que funcionin, per mesurar el retorn de les accions de màrqueting digital.
 
3.  Navegació per les opcions generals. Repàs i característiques principals de l’audiència, adquisició, comportament, i conversions.
 
4.  Introducció als segments. Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats mesurables.
 
5.   Informes personalitzats. Com definir i configurar informes bàsics d’analítics.
 
6.  Analytics profund, el més usual. Ajuda i recursos addicionals.
 
 
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
 
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l’import en cap cas.
 
 

REQUISITS 
 
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d’alimentació.
 
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

HORARI

12-06-2019. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig de Pujades, 1,.
Barcelona 08003.
MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS AQUÍ
FORMADOR
 

Víctor de Francisco @victordf
Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té  un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting  internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els  quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com  ara la Universitat de  Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de  Comerç  Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és  el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet.

Proper taller I1
Anàlitica Web – Nivell Avançat (19.06.2019)

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a