Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra empresa
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
IMPORTANT! Aquesta formació consta de dues sessions independents que es poden fer per separat.
METODOLOGIA
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics, i la interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
En aquest seminari s’explicarà en funcionament general de Google Analytics, des de la configuració inicial, fins a entendre i aprendre les mètriques més importants.
CONTINGUTS
1. Configuració inicial. Punts necessaris del funcionament tècnic d’Analytics al nostre web. Alta, inserció del codi, definició, organització i configuració de les propietats i les vistes.
2. Configuració d’objectius i conversions. Com definir objectius clars, que funcionin, per mesurar el retorn de les accions de màrqueting digital.
3. Navegació per les opcions generals. Repàs i característiques principals de l’audiència, adquisició, comportament, i conversions.
4. Introducció als segments. Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats mesurables.
5. Informes personalitzats. Com definir i configurar informes bàsics d’analítics.
6. Analytics profund, el més usual. Ajuda i recursos addicionals.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l’import en cap cas.
REQUISITS
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
HORARI
12-06-2019. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig de Pujades, 1,.
Barcelona 08003.
MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS AQUÍ
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |
Proper taller I1
Anàlitica Web – Nivell Avançat (19.06.2019)
0 comentaris