Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI).

En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.

Adreçat a:

Aquest seminari s’adreça a persones de les empreses culturals que no coneguin Google Analytics o aquelles que ja l’utilitzen però que volen ampliar-ne coneixements per optimitzar-ne l’ús.

Requisits mínims:

Disposar d’accés al Google Analytics d’una web o d’un compte de Google per poder crear-hi un accés nou. Portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual pugueu treballar (ordinador, tauleta, etc.).

HORA I ESPAI

Dinars, 7 de juny, de 9.00 a 14.00h.

ESCI (Escola superior de comerç internacional). Passeig de Pujades, 1. 08003 Barcelona

INSCRIU-T’HI AQUÍ

PROGRAMA———————————————————————————–

1. Configuració inicial

Punts necessaris perquè Analytics funcioni correctament a la nostra web.

Definició, organització i configuració de les propietats i les vistes.

2. Configuració d’objectius i conversions

Com definir objectius clars, que funcionin, fins a controlar la visualització de processos (funnel).

3. Configuració de filtres

Filtres més usuals, control del correu brossa, IP pròpia, subdominis i aplicació a les vistes.

4. Opcions generals

Repàs i característiques principals de l’audiència, adquisició, comportament i conversions.

5. Configuració de segments

Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves i obtenir-ne resultats mesurables.

6. Informes personalitzats i creació d’un quadre de comandament

Com definir i configurar informes per crear un quadre de comandament personalitzat.

7. Analytics profund: el més usual. Ajuda i recursos addicionals

Metodologia:

  • Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb les persones assistents.
  • Es farà servir el mètode del cas per a les aplicacions pràctiques reals.

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

PONENT

 

 

Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

 

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada