Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).

En aquest seminari s’explicarà a fons com podem treure el màxim profit d’aquesta eina

Metodologia:

  • Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
  • Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

Adreçat a:

Persones i empreses del sector cultural i creatiu  que no coneixen Google Analytics, o aquelles que ja l’utilitzen, però volen ampliar els seus coneixements per optimitzar-ne l’ús.

Properes sessions:

Dimarts, 3 de novembre de 2015

HORARI i ESPAI

Dimarts, 12 de maigde 9h a 14:00 h..

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.

 

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d’alimentació

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

Obertura de la inscripció: dimecres 5/05/2015 a les 09:30h.

1. L’analítica web com a eina estratègica.
Com es planifica i configura Analytics per arribar al ROI.

2. Opcions generals.
El tauler de control com a eina bàsica; la punta de l’iceberg.

3. Configuració d’objectius i metes.
Com es defineixen objectius clars, que funcionin, fins a controlar la visualització del redireccionament (funnel).

4. Configuració de segments avançats.
Com se seccionen les dades de Google Analytics, es fan proves i s’obtenen resultats molt precisos.

5. Configuració de perfils i filtres.
Com es defineixen les especificacions per supervisar el trànsit d’un mateix domini. Des dels perfils bàsics fins als filtres personalitzats avançats.

6. Informes personalitzats: creació d’un quadre de comandament.
Com es defineixen i configuren informes per crear un quadre de comandament personalitzat.

7. Analytics a fons; el més usual. Ajuda i recursos addicionals.

 

PONENT

Víctor de Francisco. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada