Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments (II)

Campanyes a la xarxa de display, remarketing, vídeo i shopping.

Google AdWords no solament serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de recerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes de les quals una empresa cultural pot treure profit.

En aquest curs AdWords (II), ens centrarem en les campanyes de display, vídeo, shopping i remarketing.

Adreçat a:

Si esteu implicats en la publicitat o la comercialització d’una empresa cultural, independentment de la seva mida o pressupost, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques usades pels professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.

Requisits mínims:

Disposar d’un compte de Google. Portar qualsevol dispositiu amb connexió a internet i amb el qual pugueu treballar (ordinador, tauleta, etc.).

No cal haver cursat el curs Google Adwords (I), campanyes de recerca.

Introducció a Google AdWords

Què podem fer les empreses culturals amb Google AdWords?

Tipus de campanyes i terminologia bàsica.

LES CAMPANYES A LA XARXA DE DISPLAY, VÍDEO I SHOPPING

1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya

El concepte de la subhasta CPC i CPM a la xarxa de display, vídeo i shopping.

Segmentar el mercat, marcar objectius i definir les estratègies.

2. Crear una campanya

L’estructura de les campanyes.

Opció de segmentacions d’ubicacions.

Opció de segmentació demogràfica.

Altres opcions de segmentació.

Crear anuncis de display, vídeo i shopping amb efectivitat.

Establir preus, revisió i registre.

3. Administrar una campanya

Edició de qualsevol configuració.

Opcions de pagament i facturació.

4. Remarketing

Conceptes bàsics.

Configuració d’una campanya de remarketing a la xarxa de display.

5. Resultats, control i seguiment

Creació i gestió d’informes.

Seguiment de conversions.

Integració a Google Analytics.

6. Ajuda i recursos addicionals

Metodologia:

  • Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb les persones assistents.
  • Es farà servir el mètode del cas per a les aplicacions pràctiques reals.

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

PONENT

 

Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada