Com fer atractiva una proposta d’esponsorització

Un any més, el Departament de Cultura, de la mà de l’SDE, col·labora amb Catalunya Film Festivals en l’organització de la  VII JORNADA DE FESTIVALS DE CINEMA DE CATALUNYA.

Sovint els esdeveniments culturals complementen els seus recursos a través del patrocini. Conèixer les línies estratègiques de les empreses patrocinadores és fonamental i hem d’aconseguir arribar-hi amb una proposta ínica.

En aquesta jornada, posarem en pràctica i donarem a conèixer eines i recursos per a posicionar adequadament la nostra proposta, per diferenciar-la de la resta i fer-la més atractiva i alineada als interessos de les entitats i/o empreses patrocinadores.

9:30h – 10:30h Patrocinadors: quines són les seves estratègies?

Modera Antoine Leonetti, coordinador del FIRE!! Mostra Internacional de Cinema Gai i Lesbià

Fernando Rascón, director de Movistar Artsy i responsable de Patrocinis de Movistar a Catalunya.

(dos ponents més pendents de confirmar)

10:30h – 11:00h Pausa

11:00h- 12:30h Màrqueting, regles bàsiques

A càrrec de Sílvia Álvarez Les i Carles Martí Millán

Què fer per obrir una porta tancada? Com arribo al meu públic objectiu? Hem posicionat correctament el nostre esdeveniment? Què faig per promocionar-me? Com em poden ajudar els influencers?

12:30h – 14:00h La importància de la comunicació en la venda 

A càrrec de Sílvia Álvarez Les i Carles Martí Millán

Com em presento? Què vull aconseguir del patrocinador? I què n’obté ell de mi! Com ha de ser el dossier de presentació? Tinc la mirada del patrocinador? Com participa l’empresa patrocinadora?

14:00h – 14:15h Conclusions

Podeu inscriure’s a la jornada aquí. 

PONENTS

Sílvia Álvarez Les

Diplomada en Executive Master en Màrqueting i Vendes. Escola Superior d’Administració d’Empreses (ESADE). Alguns cursos: PNL, Tècniques de venda, Couching i mentoring i Intel·ligència emocional a la PIMEC. Certificada en Inbound Marketing per Hubspot (Londres). Assessora des de fa 23 anys a empreses en l’àrea de màrqueting ajudant-les a millorar el seu posicionament i millorar les seves vendes, treballant-hi en l’àrea estratègica i en diferents projectes de màrqueting. Algunes de les empreses amb les quals ha treballat són: BCD (Barcelona Centre de Disseny), Frit Ravich, Mediapro Exhibitions, Espai Santa Caterina (Generalitat de Catalunya), Pinturas Lepanto, Ajuntament de Barcelona, Ferrero Rocher, AEGP (Associació Sector tèxtil), Sun Roller, Famosa.

Carles Martí Millán

Humanista, consultor i formador comercial. Professor de diferents escoles de negocis. Soci Fundador de M.T. Artesania en Formació. Participant de 6 Business Club (Networking). Pla de Formació Ocupacional de la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu. Consorci per la Formació Contínua de la Generalitat de Catalunya (PIMES). Pla Intersectorial. FORCEM. Pla Interadministratiu. FORCEM. PTT (Plans de Transició al Treball) del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya. Pla de Formació de la  Confederació de Comerç de Catalunya. Formació de Formadors i Directors d’Escoles Taller i Cases d’Oficis. Certificats de professionalitat del SOC. Com a resultat de la col·laboració amb diferents centres i escoles d’empresa, ha realitzat nombrosos assessoraments comercials a empreses i col·lectius, de diversos àmbits i sectors.

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada